Sedar Dari Mimpi :/

Okay Hi, hmm aku nak cerita lagi ni pasal dia. Di sini mungkin bermulanya pertemuan yang terakhir aku, seriously kehilangan kau tersangat lah terasa kat hati aku ni. Haa mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir? Okay then aku try untuk terima perpisahan ini walaupun susah untuk seseorng tu melupakan seseorg tu kan?

Okay haritu like esok nye nak bukak sekolah yg 2 minggu cuti tu pukul 5 pagi lebih dia text aku mintak tolong. K aku cuba tolong dia. Then haritu aku lepak tempat yg sama yg pernah dia meng-sweet kan aku dulu. Lepak dgn mmber sume tapi dia tak adalahh. Masa tu aku dah mcm gentle rindu dia gila babi. Aku ajak dia lepak dia kata kalau rajin dia datang, hmm k aku tunggu jugak mana rajin dia tu, rupanya dia malas so makanya tak datang leee dia tu.

So esoknya aku pergi alah cane nak ckp haa, k ckp aku lepak jelah. Haaa aku suruh mmber aku amik aku, then ttbe dia bawak si dia ni sekali, ya allah, serious aku ckp mcm dah down gila weh, mmg aku jumpa dia haritu aku tk tegur dia langsung lepas apa dia buat dkt aku. So mmber aku dah pelik asal aku diam jeee, jalan tak bercakap sbb sblum ni aku mana pernah sgt mcm tu. Dah sampai sana dia jumpa mmber dia, boleh pulak mmber dia tibai ckp pasal ex dia aku pun mcm haa okay aku sabar aku senyum. Masa nak balik mmber dia panggil nama aku dgan nama dia. Aku pandang pusing belakang dan aku hanya mampu senyum dah alih kepala kedepan balik air mata mula keluar tapi aku tahan sbb kt situ ramai org then aku terus keluar dari tempat tu tinggalkan semua-2 yg ada kat situuuu. Boleh kata hampir seminggu atau dh smpai seminggu dah pun lah kan aku tak contact dia. Aku dah bnyak kali mimpi pasal dia mcm-2 aku mimpi. Serious aku rindu dia

Lepastu malam time aku tgh siap kan lagi sikit Kerja Kursus aku, fone aku vibrate .
Aku dalam hari #Ishh, tak habis-2 dia. Kalau si DIA text aku takpelah jugak.

Then aku tgk sekali haaaa mmg betul org yg aku harap kan telah pun text aku. Aku terus baca and terus reply. Dia pun dah macam asaaaaaal cepat sgt aku reply. Lepas haritu kira esoknya aku lepak kat tempat yg sama jugak. Benda yg dia mintak tolong aku dah pun tunaikan dan aku dah selesaikan tugas aku sebagai penolong dia. Tapi sorry aku tak menyempurnai pertolongan yg dia nak. Aku mmg nak ajak dia lepak masa tu, then aku dah ada barang so msa tu jelah aku boleh jumpa dia tu pun sekejap bagi barang then dia terus belah. Muka mana nak senyum dgn aku wehhh, masam jeeee.

Malam tu dia text aku, hmm boleh pun dia layan aku, tapi tidak seperti dulu. Ya itu semestinya, tapi aku bangga dia layan aku even mcm biasa. Dia penat kot baru balik melepak kan, so haa okay.

Satu malam ni aku cerita semua balik pasal dia dkt mak aku, aku ckp kt mak aku yg aku rindu dia. Mak ckp tkpyah rindu sbb dia mana rindu aku.
Wehh, serious aku nak ckp ni aku rasa aku ni mcm mati hidup semula bila kau muncul dalam hidup aku, sbb kau terangi hidup aku. Tapi ituuuuuu dulu kan?

Haruskah aku terus melayani perasaan aku ni? meski pun aku tahu ini hanya lah khayalan. Cinta aku kat kau haruskah aku teruskan? Sebab aku tahu kau sudah pun berteman.

Jangan lah kau kata cinta malah sayang dkat aku,even tak pernah sekali pun, sbb aku rasa sume tu tipu kan? Aku mintak maaf kalau aku terpaksa tinggalkan kau, aku tak tahu lah boleh ke tak. Tapi aku tahu, kau bukan kesah pun, sbb kau tk pernah nak ambil tahu pasal aku, kau tak rasa apa yang aku rasa bila kau buat aku mcm ni. Aku just nak bgtahu ape yg aku rasa selama kau buat aku mcm ni. Kau tak hiraukan aku lagi/palau aku/text bila aku text kau #tuu pun dh jarang weh! Kdg-2 kau tk reply langsung.

Aku sedih aku menangis bila bayangkan apa kau buat kat aku, aku rasa kau kejam. Kau timbuklan perasaan sayang malah cinta dekat aku tapi kau sendiri tinggalkan aku. Aku sebenarnya menangis/sedih nak lepaskan kau, nak lupakan kau tapi. . .

Kau tahu, aku tak pernah lagi pakai baju yang last haritu masa aku jumpa kau tu masa lepak sama-2. Baju tu pun tak basuh lagi, aku simpan je. Bila aku nak basuh kasuh sekolah aku akan teringat kau, sbb masa lepak tu kau suruh aku bukak kasut aku tu, kau nak try pakai sampai aku marah-2 kau. Then bag yang kau pernah baring tu and yang pernah kau peluk tu masa aku nak pergi toilet aku tak pakai lagi dah.
Aku kalau boleh tak nak bg sesape pun sentuh brang-2 tu.

#aku sentiasa rindu kau, kalau kau rindu aku kau tengok lah nama yang aku bagi dekat kau tu. Tapi aku tahu kau tak akan rindu aku, k aku cuba faham kan :/

Wehh, pernah ke ada perempuan yang tergila-2kan kau sayangkan kau mcm mana aku tergila-2kan sayangkan kau? Ada kee? Sedangkan aku tak ada apa-2 dgn kau. Perpisahan membuat aku rasa yg aku dah kalah dalam game kau :'(

Kbyee nak tutup cerita. Assalamualaikum rindu.


Sorry again readers , won't mention his name here.