I don't want this to be repeated again.


Hi assalamualaikum. Kali pertamanya aku membuka tirai penceritaan tentang dia dekat blog aku ni.
Hihi, Ain Ndrh dah jumpa orang lain dah. Dah boleh lupakan si dia sebelum dia yg baru ni. Ain Ndrh jumpa the one that more better than before. Lahhh, benda cerita betul k.
At first memang aku tak suka dia, tak pernah terlintas dalam fikiran aku untuk suka dia dan tak ada niat langsung nak suka dia. Malah aku lagi benci nak dengar nama dia tu. Ye ahh en! Penyu selalu sgt sebut-2 nama dia. Aku  dah naik bosan, dah meluat ah sial.

Tapi skg tak dah! Skg tak dah ! Skg dah jadi suka kat dia. Bila dengar org sebut nama dia, sebut pasal dia aku terus straight to the point nak dengar then focus k. Skg tak benci dah, tak bosan dah, tak meluat dah kalau dengar nama dia dari mulut orang, malah keluar dari mulut aku sendiri nama dia.
First time jumpa dia masa mandi kat Condo Nia. Penyu nak ajak dia, aku macam... ah tak payah lah bawak dia tu. Sekali dia datang gak. Mirul amik dia naik motor wan, tah kat mana tah. Bila dah sampai aku ilek cam biasa jelah lagipun baru first meet en. Jumpa-2 lahhh, muka macam mmber abg aku je yg pernah aku tergila-2 kan tuu.
Angkara, punca keadaan dalam hal ini aku menyalahkan Penyu tu lahh. Cakap ' aku tak suka dia ke '. Lagipun masa tu aku baru lepas break -.-' dah tu penyu nak suruh aku suka dia. Penyu bg number dia, tapi aku tk txt pun. Then malam Penyu nak tidur aku dah ah baru buat SS. Aku pun call lah dia, time tu dah pukul 2:00 pagi. Memang tido ah cita dia enn.

Pukul 5:37am
Him : Wai ?

Pukul 10 lebih baru aku reply. Dia kat shekolah exam, aku dekat ruma berdengkur tidur. Hahaha
Me : Hey, Me Ain Ndrh :) Semalam saje call sbb Penyu suruh.

Lepas balik shekolah rasanya dia reply

Him : Ain Ndrh ? Sape tu ? Tak knal la. Harhar hmm okay .
Me : Tak kenal? Haha okay! Nk bg thu penyu ah *Penyuuu! Dia tk kenal aku ahh, hahaha
Him : Gentle tk knl do , siapa ni ? Yg sepet2 pendek2 tu eyh ? Harhar
Me : Yg sepet-2 tu tak, yg pendek-2 tu yee. Alahh, dia pun pendek ckp orang.
Him : Pendek tu mengaku jelah -,-
Me : Kfine -.-'

Hmm, lagi aku tak ingat apa yg dia hantar. Sbb ter-delete
#yang ingat pun
-eeee, pemalas punya budak taknak sekolah
-pelancausial, tak ada game lain ke -o-

Me : Eh, penyu kata ni ada credit ni, taya ah dia topupkan
Him : Nie sos la der, gtw dia
Me : K nanti i bgthu dia, now i pulak tak ada credit so next time lah txt kbyee.

Then ttbe Penyu hanta txt kat aku, dia forward apa yg DIA hantar
*Lepak, buat apa takot. Eyh mana ain ? Ttbe rndu dia pulak. Teeet.
Hmm, mula mula aku mcm tak percaya ah gak en. Dalam seminggu jumpa dia dua kali, malam IM dgn dia, aku bebulu dgn dia then aku mcm marah. Dia kata dia tk nak pujuk aku, and tak hingin pun nak pujuk aku, hahaha so like i care masa tu? Aku ckp ahh, mana ada merajuk, dia kata k bagus.

Second time jumpa dia time dkt Pondok Bustan, Ahad. Sebelum tu aku IM dgn dia, penyu kata dia kat cc cool cat pudu ulu nak jumpa aku. Aku tknak sbb hari mcm nak hujan enn. So aku pun jumpa jelahh. Lepak sekejap je punn.
Then esok esok tah bila tak aku ajak lepak pas balik shekolah, mlm tu aku txt dia

Me : Weh! Esok nak lepak? Cpt ah ckp, tgh bbulu ni. Tgh marah ni. Kang marah ni menjadi-2 nanti tak ada org pujuk. Haa, ckp cpt ckp cpt! Hahaha

Tapi dia tak reply sbb fone dia mati battery takdoo. Then online aku tanya mana fone asal off tu dia ckp fone tgh charges. Then dia kata ' I taknak lepak dgn org bisu ' Hahahahaha, sbb aku jupa dia aku diam masaaaa tu. Hahahaha

Third time pas aku balik shekolah dia dtg jugak. Yeayyyy aku suka. Tapi dia dtg lambat, hmm dia baring dkat beg aku, aku suruh dia bangun nak amik purse aku. Hmm, dia tgh duduk matahari kena dia, dia kata ah panas, nanti hitam. Hihi, aku gelak je doo.

Fourth time jumpa masa mandi dkt Condo tu lagi, hihi, aku nak tunggu yg lain so aku suruh dia masuk ah duluu, then dia kata kat Penyu, tu asal tu? hahah, dah hbis mandi tu aku salammmmm dia kFirstime -.-' hmm, aku rindu diaa :'(

Fifth kat axis, tefakkk, serba salah nak cerita sbb nanti aku nangis teringat balik. Hmm k smpai axis jumpa dia then dia hilang aku terus naik dgn mmber. Aku mula-2 duduk kerusi hujung, then penyu kata nanti aku suruh dia duduk sblah, then aku trus tuka tmpat duduk tengah, so kanan aku mmber masa tu. Thennnn dia dtg aduhh, dorng mmber sume suruh dia duduk sblah aku. Aku dah shyshy dah kt situu. Aku tak pandg dia punn, hahaha. Then masing-2 dah blah tinggal aku dgn dia je. Ada kata nak pergi toilet then ada kata nak balik k fineeeeeee, sabar jelah aku kena stay dgn dia kt situ. Aku baru nak tnya dia ttbe aku nmpak mmber aku tgh intai aku, gentle sial doo. Then aku bangun ,dia dah pelik tnya aku asal. Aku pergi kt mmber aku cubit kot aku rasa. Hahaha. Lepas tu dorg kata nak beli Cheesy Wedges so dorg pergi dan tinggalkan aku lagi dgn dia. Hmm, k dia kata dia nak usha fone aku. Aku tak kasi, dia hampir peluk, bukan peluk yg sweet-2 tu, err ni sbb dia nak fone aku ,aku elak. So dia cubit akuuuu. Sumpah sakit doo. Dua tmpat kot, then lebam. Dia teman aku pergi toilet hmm, ya allah, aku rindukan dia yg dulu :'( aku keluar toilet je dia terus ckp, ' ASAL PENDEK? HAHA ' aku gelak jee masa tu. Masa balik dia tolak kepala aku, hmm dia jalan dgn aku.
Gentle dia bg aku harapan tinggi gila wehh. Yea aku tahu, aku sorg je yg rasa.

Tapi semua tu dah tak ada. Hari itu lah yg terakhir aku jumpa dia smpai skrg dah tak lagi, dia berubah, dia lain wehh. Lepas aku balik dari ipoh mlm tu sumpah dia elok je doo aku tgk. Dia ajak jumpa, tapi esok nya dia dah lain. Boleh kata cuti shekolah dua minggu ni dia abaikan aku, belum hari-2 lain lagi. Dia kata itu hanya perasaan aku? Kenapa? Last-2 tanpa kata tanpa sebab dia pergi tinggalkan aku. Dia couple dgn org lain. Then break now mybe otw dgn org lain
Wehh, asal doo dia buat aku mcm ni? Kalau dia tak suka at least ckp lah dari awal, dia dah buat aku mcm ni boleh lagi dia kata dia rindu nak dgr suara aku? Hmm, dia tak rasa apa aku rasa.

Cukup lah sampai sini dan Insya-allah kalau aku sanggup aku akan tutup pintu hati aku untuk orang lain kecuali engkau. Kerana bagi aku kau lain dan biarlah cerita tentang cinta aku tutup sampai sini kalau cinta itu tidak kembali lagi. I miss chuuuu :'(

SORRY READERS I WONT MENTION HIS NAME HERE.



Lot's of love :
Ain Ndrh